Strona główna » Analiza jakościowa procesu
Analiza jakościowa procesu
1. Analiza istniejącego procesu pod kątem występowania braków
a. propozycja rozwiązań maszynowych
b. zmiana parametrów pracy maszyn
c. optymalizacja pracy pod kątem procesowo-technologicznym
2. Wprowadzenie narzędzi do kontroli jakościowej procesu do maszyn
a. statystyka procesu
b. uzupełnienie maszyn o systemy kontroli procesowej (wizyjne, dotykowe itp.)
c. raportowanie wyników produkcyjnych
Pozostałe obszary oferty serwisowej SERVICON
Prewencja i przeglądy
Wspieramy klientów w jak najefektywniejszym wykorzystaniu posiadanego parku maszynowego poprzez zwiększenie jego wydajności i redukcję wydatków na awarie i zużycie energii.
Modernizacje
Przeprowadzenie pełnej diagnostyki, planowanie oraz przeprowadzenie procesu kompleksowej modernizacji ciągu produkcyjnego w Twoim zakładzie. Dobry plan = zero nieplanowanych przestojów.
Usuwanie awarii
Diagnoza po wystąpieniu nieplanowanego przestoju lub zakłóceniu procesu produkcyjnego oraz podjęcie niezbędnych działań celem usunięcia awarii.